• Miks parandada?

    Esiklaasi täkke parandamine on kiireim ja soodsaim lahendus, et taastada klaasi tugevus ja sõitjate ohutus.

    NB! Täkkeid visuaalselt esiklaasilt siiski ära kaotada pole võimalik.

Täkke parandus


Klaasiparanduse eelised:

  • Turvalisus – parandamata täkkest võib kiirelt areneda mõra. Mõradega klaas ei taga sõitjate turvalisust. Parandatud esiklaas on sama tugev kui vigastuse eelne klaas.
  • Auto kere jäikus säilib, kuna esiklaasi pole vaja eemaldada. NB! Sõiduautode esiklaas tagab u.30% kogu autokere jäikusest!
  • Kiirus, aeg – klaasi parandamisele kulub kõigest 30 minutit, vs esiklaasi vahetusele kuluva 3 tunniga
  • Raha, sääst – täkke parandus võib olla kümneid kordi soodsam kui esiklaasi vahetus.
  • Kaskokindlustus – kõik kindlustusseltsid soosivad kivitäkete parandamist, mis on ilma omavastutuseta ning sellega ei kaasne ka hilisemat kindlustusmakse muutumist!
  • Roheline mõtlemine - hoiad ja säästad loodust. Võrreldes esiklaasi vahetusega ei teki peaaegu üldse jääkprodukte! Täkke parandamine on väga keskkonnasõbralik.

 

Eelistame parandada sinu auto esiklaasi, juhul kui see vastab tingimustele ning arvestate selle töö tegemisel võimalike  ettetulevate riskidega. Nimelt – töö käigus avaldatakse klaasile täiendavat pinget, mis väga harva võib põhjustada täkke arenemise praoks! (selline risk on vaid ca 5%). 

Kuigi esiklaasi parandamine on tõhus lahendus, tuleb siiski arvestada, et  auto esiklaasidelt täkkeid visuaalselt eemaldada  või “välja võtta” pole võimalik. Paranduse käigus me nö liimime täkke kokku, mille tulemusena täke jääb visuaalselt klaasile alles. Sõltuvalt täkke iseloomust võib parandatud koht jääda vähem märgatavaks kui enne parandust. 

Juhul kui teeninduses selgub, et täke siiski ei vasta paranduse tingimustele või ei õnnestunud parandada, siis tuleb meil edasi suhelda klaasivahetuse teemal – õige klaas, hind, vaba tööaja broneerimine.

 

4 põhitingimust täkke parandamiseks:

  1. Täke ei asu autojuhi vaateväljas.
  2. Täke ei asu juhiabisüsteemi kaamerate ja vihmasensori tööpiirkonnas (üldjuhul tahavaatepeegli ees).
  3. Täke koos kiirtega on maksimaalselt 2,5 cm läbimõõduga (2 eurose mündi suurus).
  4. Kaugus klaasi servadest on vähemalt 6 cm.

Täkke parandamine pole võimalik:

  1. tagaklaasidel
  2. küljeklaasidel

Esiklaasi täkke paranduse etapid:

I etapp


Vigastatud piirkonna ettevalmistamine paranduseks. Esmalt veendume, et täke oleks võimalikult puhas, et meie eriline täkete parandamiseks kasutatav polümeer nakkuks esiklaasiga korralikult.

Täkke parandus I etapp

II etapp


Täkke täitmine polümeeriga. Järgmiseks asetame me vigastatud piirkonnale erilise seadme, mis tekitab vaakumi. Kui kogu õhk on välja imetud, täidetakse täke polümeeriga.

Täkke parandus II etapp

III etapp


Polümeeri tahkestamine. Seejärel tahkestame me polümeeri erilise UV-kiirt kasutava tööriistaga. Polümeeril kulub täielikuks tahkestumiseks umbes 3 minutit.

Täkke parandus III etapp

IV etapp


Töö lõpuleviimine. Kui polümeer on tahke, puhastame me esiklaasi liigsest polümeerist ning poleerime parandatud koha pinna täielikult sileduse tagamiseks. Parandus on nüüd valmis.

Täkke parandus IV etapp


Kogu täkke paranduse protseduur kestab 30 min. Alljärgnevas videoklipis on see kokku võetud 1 minutiga:


LISAINFO: Juhi vaatevälja ja tuuleklaasi seisundi hindamine

(Transpordiamet 02.10.2015)


Carglass® Eesti reklaamklipp: ” Täke esiklaasis? Tegutse kohe! ” (YouTube)