• Kahjukäsitlus Carglass® Eesti moodi

    Jäta asjaajamine meie hoolde – käsitleme kõikide kindlustuste klaasikahju juhtumeid. Helista 1720, broneeri aeg või külasta meie esindust!

Kahjukäsitlus


Klaasikahjust teatamine – 3 erinevat võimalust:

  1. helista Carglass® Eesti Kontaktikeskuse lühinumbrile 1720
  2. broneeri aeg veebis
  3. külasta esindust

Carglass® Eesti teeb koostööd kõigi Eestis tegutsevate kindlustusseltsidega:

Swedbank P&C Insurance AS;

PZU – AB “Lietuvos draudimas” Eesti filiaal;

IF P&C Insurance AS;  NB! palve klientidele – enne meiega ühenduse võtmist registreeriksite kahju veebis: Autokahju, kuidas toimida? | If.ee

Compensa Vienna Insurance Group ADB Eesti filiaal; (Seesam Insurance AS, ühinenud)

AS LHV Kindlustus;

ERGO Insurance SE;

AAS BTA Baltic Insurance Company Eesti filiaal;

ADB Gjensidige Eesti filiaal;

Salva Kindlustuse AS.

Seega kui su autol on sõlmitud kaskokindlustus siis piisab vaid sellest, kui pöördud otse meie poole. Meie edastame info kindlustusseltsile ning lepime kokku arveldamise tingimused. NB! Üldjuhul klaasikahju ei mõjuta sinu kindlustusmakset järgnevaks kindlustusperioodiks.

Teostame kõik vajalikud toimingud – alates kahju vormistamisest ja fotode tegemisest kuni klaasivahetuseni, kindlustusseltsi eraldi teavitada vaja ei ole. Klaasivahetus teostatakse enamike kindlustuste puhul ka ilma omavastutuseta – mis tähendab, et suurima kulu kannab sinu eest kindlustusselts.

 

Informatsioon, mida vajame kaskokindlustusjuhtumite nõuetekohaseks registreerimiseks:

  1. kindlustusseltsi nimi, kus teie auto on kindlustatud
  2. Teie kui kahjujuhtumist teataja:
    • ees- ja perekonnanimi
    • isikukood
    • telefoninumber
    • meiliaadress
  3. auto registreerimisnumber
  4. kahjujuhtumi toimumise aeg ja koht
  5. milline on klaasi vigastus (täke, mõra, kulumine)
  6. millises klaasi osas asub vigastus (juhi- või kõrvalistuja pool, kaugus servast jms.)