Autoklaas vajab vahetamist või parandamist?

Vali enda jaoks sobivaim suhtlusviis

Helista

Kohe, kui kahju on juhtunud, soovitame helistada meie üle-eestilise lühinumbrile 1720

Informatsioon, mida vajame kaskokindlustusjuhtumite* nõuetekohaseks registreerimiseks:

Teie kui kahjujuhtumist teataja:

  • ees- ja perekonnanimi
  • telefoninumber
  • meiliaadress
  • isikukood
  • auto registreerimisnumber
  • kahjujuhtumi toimumise aeg ja koht
  • milline on klaasi vigastus (täke, mõra, kulumine)
  • millises klaasi osas asub vigastus
  • kindlustusseltsi nimi, kus teie auto on kindlustatud

* Kui Teie sõidukil puudub kaskokindlustus, siis piisab ainult põhikontaktandmetest ja auto registreerimisnumbrist.

Helista 1720

Broneeri

Soovite ise täita vajalikud andmeväljad?

Saate seda mugavalt teha kohe siin meie kodulehel. Läheb vaja sama informatsiooni, mis “Teie kui kahjujuhtumist teataja” korral!

 

NB! Lõpliku kuupäeva ja kellaajaga broneeringu kinnitamiseks HELISTAME TEILE TAGASI 24 tunni jooksul.

 

Klaasitöö teostamise aeg sõltub:

  • õige asendusklaasi olemasolust laos
  • vabadest aegadest Carglassi esindustes
  • kindlustusseltsi vastuse kiirusest
  • kui kiiresti vastate Teie meie pakkumusele
  • Teile sobivast kuupäevast ja kellaajast

* Võtame arvesse Teie soove tööde teostamise aja osas, võimalusel pakume alternatiive ja teisi lähemaid esindusi tööde teostamiseks.

Broneeri aeg

Külasta

Kui Teil on rohkem aega, siis võimaluse korral külastage meie lähimat esindust!

Eelised:

  • võimalus näidata kohe täkke või klaasivigastuse suurust ja asukohta
  • kindlustusseltsile fotode tegemine klaasivigastustest meie klienditeenindaja poolt
  • saate kohtuda Carglassi klienditeenindajaga silmast silma

Peab arvestama:

  • suurema ajakuluga
  • ametliku (kirjaliku) hinnapakkumuse kogu klaasivahetusele saadame 1 tööpäeva jooksul meili teel (kaskokindlustuse olemasolul kindlustusseltsile)

Kirjalik hinnapakkumus tagab meilt parima hinna ja õige klaasi Teie sõidukile!

Vaata esindusi

Tallinn, Kadaka esindus

Tallinn, Kesklinna esindus

Tallinn, Lasnamäe esindus

Tartu esindus

Pärnu esindus

Rakvere esindus

Jõhvi esindus

Võru esindus

Kuressaare esindus

Narva esindus

Carglass® Kadaka

Kadaka tee 70F, 12618 Tallinn
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 8.30-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Kesklinn

Pärnu mnt. 160C, 11317 Tallinn
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Lasnamäe

Peterburi tee 81, 11415 Tallinn
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Tartu

Turu tn. 32b, 50106 Tartu
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 8-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Pärnu

Tallinna mnt. 70, 80034 Pärnu
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Rakvere

Niine 4a, 44313 Rakvere
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Jõhvi

Rakvere tn 38, 41532 Jõhvi
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Võru

Paju 3, 65610 Võru
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Kuressaare

Tallinna 86, 93815 Kuressaare
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
E-N 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® Narva

3. Roheline 9, 20605 Narva
Telefon 1720
Välismaalt helistades +372 614 2110
Avatud: E-R 9-17

Vaata kaarti suuremalt

Carglass® on Belron International Ltd gruppi kuuluv kaubamärk, mis on maailma juhtivaim sõidukite autoklaasi vahetus, parandus- ja paigaldusteenuseid pakkuv kontsern. Eestis esindab Carglass® kaubamärki frantsiisilepingu alusel alates 2010. aastast Windrox OÜ. Carglass® Eesti teostab aastas ca 18 000 tööd, mis on seotud autoklaasi vahetus- või parandusteenusega. Et olla oma klientidele lähedal ja kättesaadav, oleme loonud üle-Eestilise teeninduspunktide võrgustiku kümne esinduse näol.

Oma tegevuses oleme pühendunud kvaliteedi tagamisele nii klaasitöödes kui klienditeeninduses. Me mõõdame klientide rahulolu pakutavate teenustega ja pärast kokkulepitud remonttöö teostamist küsime hinnangut oma tööle.

 

Saame uhkusega öelda, et meie soovitusindeks on üle 85 ehk 85% klientidest soovitab meid ka oma tuttavale.

Sinu heaolu nimel!